2017. július 16., vasárnap

Mórotz Krisztina Yvette, a jósnő

Yvette egyszer elhatározta, hogy jósnő lesz, mert már elege volt a lányából, aki mindig porszívózott nála, vagy pedig a macskáit akarta az orvossal elaltatni, de amikor ezt Yvette meghallotta "pánikrohamot" rendezett a puntó mellett, tehát neki kellett kórház :) ahol jól volt, nevetett egy napig, mert aztán hazaengedték. Túl jókedvű volt Yvette!
Amikor megismertem ezt a nem mindennapi nénit, elhatároztam, hogy riportot csinálok vele. Sopron mellett Hidegségen lakik, a jól fűtött családi házában. Lánya éppen jött, még nem vett észre, de már bekiabálta, hogy a legmesszebb levő Spárból hozom anyu a macskáidnak a kaját, mert azt hiszik, hogy macskatenyészetem van! Igazán kimozdulhatnál te is, jót tenne a séta, dohogott a lánya, Magda. Yvette nem zavartatta magát, folytatta, ahol abbahagyta, nagy kendővel a fején, vörösre lakkozott körmökkel, hátradobta a kendőt, és csak mondta. Szerinte a 2017-es év meghatározó lesz, de mielőtt belekezdünk, súgok ám valamit, az egész hókuszpók. Azt kell mondani, amit az emberek hallani akarnak. Haha, és egy jó nagyot nevetett, miközben a kristálygömböt fényesítette. Sok meglepetés lesz az idén, kormányunk engedékeny lesz. Sopron megyében kis gondok mutatkoznak. Hangsúlyt kell találni a természet védelmére. Most Sopron város vezetésére emelem a kártyát. Itt segítő jelek mutatkoznak.

Persze arany Ágikám, magáé lehet a kristálygömb, nekem van még, szakította meg a riportot.
(A polgármesterünk egy vén faszkalap), írja csak, hogy jó felé tereli a népet! Yvette még kislány volt, amikor először jósolt. Már gyermekfejjel vonzódott a misztikus dolgokhoz, történtek ám körülötte dolgok! Például megmozdultak a tárgyak (Ágikám, ha nekimentem, akkor persze, hogy összetörött a porcelán), de ezt ne írja le! Volt, hogy visszahozta az életbe azt a kiskutyát Yvette, amit az állatorvos már halottnak nyilvánított! Mosolyok amikor azt mondja, hogy neki egy jövendőmondó jósolta Luca napkor, hogy jós lesz, méghozzá tenyérből, amelybe a sors egy olyan alakot rajzolt, amilyen beavatottaknak van (Ágikám el ne hidd, fekete cseresznye szezon volt, és nem kopott le a tenyeremből a leve, amikor magoztam). Ja, ezt írd le! Nem hittem el, hogy özvegy leszek, ez aztán be is jött! Egy kislánynak tengerentúli iskolát jósoltam, szegény butácska volt, bemagyarázták neki ezt, én meg azt mondtam, hej, Julis ne nézz bávatagon, mindenkinek mondd meg a magadét! Ki is nyílt a csipája! Ágikám, nézd mennyi macskám van, de az Yvette névre keresztelt cicám már nincs az élők sorában! De három macskám tud beszélni, csak engedetlenek és a szomszédban megtanultak káromkodni is! Yvette, én tudok verset mondani, énekelni ám! Büszke rá, hogy Magda lánya milyen szépen fest. Ez igaz is. A nénivel most a leszármazottai élnek, összesen kilenc macska. Jaj, de jókedvünk lett, még maradtunk, Yvette megtanította a negyven babos jóslását, de még egyszer a lelkünkre kötötte, hogy mondjuk mindig azt, amit az emberek hallani akarnak. :) Sokáig integettünk a néni és Magda után. Este aztán kipróbáltam férjemen, hogy mindig igazat adtam neki, csak nézett rám, és jókedve lett! Tud valamit Yvette a kilenc macskájával!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése