2020. április 19., vasárnap

Mórotz Krisztina Naplórészlet 2, fotó

Képzeljétek el. letekertem sokat, 6 órát. Kimentem a rétre, action volt, persze hol legyen máshol mint réten. Már megszoktak, istenem. Jött Anna A gyerekekkel, az állatorvos lányával. meg egy csomó utánfutóval, hát itt gáz lesz... :))) Mibelőlünk kitört a röhögés elemi erővel. Erdőisten fája újból büszkén állt. Feltámadott pedig furimnek beadtam, hogy kiesett. Barbara otthonról menekült hálistennek nem találkoztam vele, mert mondaná, Kiszti én nem bírok otthon. Vagy előszedné a mobilt. Aztán a tóhoz már nem mentem kimentem saját utánfutóimhoz. Vittem Marcinak kakaót, a kólát valahol elhagytam, á citromos sör van! Utánfutóm és az apja a kerítést húzták én persze lazán rákönyököltem. De először még jó, hogy nem látta senki majdnem beleestem a gödörbe, minek amúgy van funkciója, én nem tudom mi. Gödör, mondaná apám.
Liliomot ültetettek, és rózsafa van hortenziabokrok homoktövis, de olyan picik még. És én fotóztam, aztán kinn és a napot. Te figyelj ordítottam, a Józsi esetét hallottad? Katáng szól Józsinak rajzottak utána a méhek, így mesélte, te Kriszti, én úgy megijedtem hogy mennek utána pedig rajta volt a méhés cucc, Te Katáng rosszul vagyok! Miért ? A méheid neked mennek baszdmeg! Megesznek azzal elájult. Hazafelé kertnek jöttem, és letettem a biciklit, és szakadt farmerban, bakonyi betyár ük
öregapáméhoz hasonlít futottam, és futottam és tökhangosan kiabáltam enyém a világ a tenger a repce, a fű, és nem vettem észre, hogy egy órát futottam, de tudjátok van aki meghallja Kisalföld déli része , á az nem tudja mit érzett Petőfi. Különben is olyan fura helyen lakunk, hogy az élők a faluban, de a holtak, Isten hozott Vas megyében laknak. Fekszenek.. :))



Szóval enyém a világ!

Kitárom kezem a fény felé és azt mondom, hogy oké. Persze tudom, hogy járvány van, hogy a sok hülye ír. Mikor én a villám sújtotta fában rohadt jól elvagyok.
Tudom, hogy járvány van, tudom, hogy délelőtt nem mehetek boltba, a múltkor azt számoltam mennyi zoknim van.A hajam növesztem de elől is. A lábam ... nos ha látnátok mennyi a tüske benne, meg ezt hol szereztem, oké, ha addig nem hunyom álomra szemeimet alapozó kell rá

És vannak jó cuccaim. Most divat a hosszú szoknya ami szinte átlátszik.
Enyém a világ, és ebben a hülye világban istenien érzem magam, a bolondok meg írjanak, én addig élek. Krisztikeként, Krisztinámként Szilviként...
karc...

dokk, Qui napló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése