2023. április 17., hétfő

Felütés Fűri Mária Válasz Fűri Rajmond 2023.04.17.


Felütés

Van aki tudja mire gondolok mire gondolok
Nem árulom el maradok konok maradok konok
A tudat-röntgen átvilágít de én vagyok én én én maradok
Ólom köpenyben maradok konok maradok konok
Mit hogy kapcsolok össze meg nem tudhatod maradok konok
Ha mosnák az agyam maradok konok maradok konok
Összeszorulhat gyomor összeszorulhat torok
Tudni akarod miért? maradok konok maradok konok
Formalin vagyok megőrzök agyat és végtagot 
Ők kidobnák én maradok konok maradok konok
Hogy minek íródnak meg ilyen sorok meg ilyen sorok?
Én nem tudom de maradok konok maradok konok

Válasz

Hogyha találsz egy dallamot, ami elringat,
tartsd meg magadnak: boldog dolog.
Megláthatod, ahogy fogod a dobot,
amin taktust versz, ahogy szíved mozog,
táncoltatod gondolatod, és hagyod,
hogy ragadjon, ahogy mindig szokott
az öröm, mely áthatott. Aztán észre sem veszed,
hogy hódolatod miket hozott eléd.
Titkot, amin láthatod, ahogy egyszer majd fogod
látogatód szeretni, mint a saját birtokot,
aminek hinni s érezni akarod, s meglátod: tudod.
Akkor aztán igazán dobog a szíved: dobog, dobog, egyre csak dobog.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése