2020. szeptember 12., szombat

Mórotz Krisztina Cinóber fakérgek

álmomban mindig vermont körül járok ahol októberben pirosak  a fák, ugye mondrian?  hosszú szárú cinóber fakérgek a fűben este  odamentem az erdő széléhez, és megkérdeztem, hogy beengedsz  fehér bükk?  felébresztettelek álmodból nemet is mondhattál volna  megengedted erdő ösvényen gyalogoltam mezítláb  sárga zöld és narancs  leveleid között avarban aludtam hajnalban  ébresztett a madár egyszer elmegyek veled vermontba stoppal és vérző erdőben járunk ott ahol a növények beszélgetnek egymással elfekszik a tisztáson a kék katáng, amit egy gyerek tenyere szétcincált  lágy leszek felidézzük azokat a fiatalokat akik nem mi  voltunk  hunyt szemem pillái mögött képek. és akkor elmeséltél nekem mindent angyal sem voltál ördög sem ekkor a növények kihallgattak temettél  koszos utcát lágy  követelő szeretőid őrült éjszakáid a rosét vagy ami volt sosem szoktál hozzá  ehhez az pokoli világhoz minek az ajtóréseit  csodáknak tártad ki és  elhitted, hogy így lesz ha hazamentél a szobádba?  mit vártál? mikor írsz és mit olvasol?  a zenéd a csönded követ napra nap  maradj meg  suhanj minden álmon és tépd fel az utánad hagyott sebeket hogy fájjon a testem karcolta tüske a vérző erdő vár és megtisztít minden mocsoktól mik az évek során egymásra rakódtak bennünk  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése