2018. december 1., szombat

garai péter sándor Fűri Mari


Sokat utazik mostanában vonaton. Erről is beszélgettünk miután először találkoztunk az Őrsön több mint tizenéves virtuális ismeretség után. Ajánlott allergia ellenes gyógyszert messengeren mert allergiás és mert nyugdíjas gyógyszervegyész vagy ilyesmi szoktam hozzátenni ha róla mesélek. Képes kötött formában verset írni és megnézi amit angolból szöveget fordítok és építő kritikát gyakorol rá. Megszerettettem vele az utcai művészetet és graffitit pedig taszította korábban. És ő adta a tippet és az inspirációt nekem a Budapest 100 szóban-hoz

3 megjegyzés:

  1. Gondolkoztam, hogy ne inkább a blog-irkába tegyem-e fel. De van a szövegben egy fontos megállapítás: tényleg Péter hívta fel a figyelmem a streetartra - azelőtt vagy bosszantott, vagy észre se vettem. :)

    VálaszTörlés
  2. Te meg az en figyelmem a budapest100-ra uh kvittek vagyunk :)

    VálaszTörlés