2015. február 22., vasárnap

FISCHER MÁRIA (1937–2012)

A napokban szembesültem vele, egy indexes internetes oldalon, hogy Fischer Mária költőnő már nem él. Szerettem a verseit, mindig örültem, ha találkoztam velük a Holmiban.
Feltűnt, hogy nem látom a nevét, gondoltam öregségre és betegségre, de halálra nem.
A Holmiban megjelent nekrológ valahogy elkerült, akkoriban egyébként keveset olvastam.
  
„Írd föl a falra, hogy itt jártunk, itt ez a hely
volt a tanyánk…”




Fischer Mária dokkos üzenőfaláról:

11.
2010.03.23 11:23
Fischer Mária -- re: Habakuk
Kedves Mária,
köszönöm, hogy figyelemmel kíséri írásaimat. Kölcsönös
az érdeklõdés. Ismerõsek megküzdésének egyes állo-
másai.
Minden jót kívánok.
M.

10.
2010.03.22 21:37
FűM -- Habakuk
Kedves Fischer Mária!
Kicsit megkésve reagálok a januári Holmiban megjelent verseire. Szeretem Habakukot.:) További szépeket.. Fûri Mária

A fenti posztra érkezett válaszok: Fischer Mária

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése