2021. január 16., szombat

Francesco de Orellana Közös ügy(etlenkedés)eink

1. Házkontártempó

A célok elköltöztek
Nem adtak meg új címet
Az értelmet se keresd
Az soha nem lakott itt
Csak aludni járt vissza
De már azt se láttuk rég
Lehet meg sem ismernénk

2.  Túlfeszültség

Mindenki érintésre robban
De sokszor már annyi sem kell
Kerestük az ellenséget
Megtaláltuk mert mi vagyunk

Árkot ástunk
Hogy megvédjen
Bennünk van már
Nagyon mélyen

Falat húztunk
Sosem véd meg
Csak körülzár
Már túl vastag

Utáljuk ami nem olyan
Azt is ami ugyanolyan
Utáljunk mindent ami jobb
És minden mást ami rosszabb

3. Közösségleépítés

Én zavaros vagyok
Te zavaros vagy
Őt meg elzavarjuk

Én tudom hogy igazad van
De nem érdekel
Te tudod hogy igazam van
De nem hiszed el
Ő tudja hogy nincs igazunk
De őt már elzavartuk

Nem értem amit mondasz
Igazából nem is hallom
Nem érted amit mondok
Mert nem is figyelsz
Ő értette amit mondunk
Ezért zavartuk el

Most körbeforgunk
És forgatunk
Betartunk és tartozunk
De nem össze

Mert mindig mindenki más
Mindig mindenki más
Mindenki más
Más
A
...

4. Legbelülről

Megfagyott
Felrobbant
Mindenhol
Darabok
Mindegyik
Én vagyok
Vagy inkább
Mi vagyunk
Mindenki
Elvérzik
De senki
Nem érzi
Mindenütt
Mi vagyunk
Vagy inkább
Én vagyok
Darabok
Mindenhol
Felrobbant
Megfagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése