2021. január 16., szombat

Steszkó Juli Rózsáim

Szívem közepébe
Rózsafát ültettem,
Nagy gonddal vigyáztam
Féltőn nevelgettem.

Őriztem és óvtam
Lelkem erejével,
Gyökerét tápláltam
Szívem melegével.

Csodáltam szépségét
Ámulatban tartott,
Gyönyörű rózsafám
Három ágat hajtott.

Egy tőről fakadnak
Mégis más hajtása,
Három csodás rózsa
Vörös, fehér, sárga.

Itt élnek lelkemben
Egymás közelében,
Gyémántként ragyognak
Szívem közepében.

Az élet értelmét
Ők jelentik nekem,
Árnyékkal és fénnyel
Töltik meg életem.

Érje bár zivatar
Vagy széltől sodródik,
Rózsám három ága
Egymásba fonódik.

Összekapaszkodnak
Egymást nem eresztik,
Harcukhoz az erőt
Szívükből merítik.

Isten ajándéka
Három hű virágom,
Édes boldogságom
Ezen a világon.

Lelküknek jóságát
Szívem mikor látja,
Olyankor úgy érzem
Nem élek hiába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése