2021. január 5., kedd

garai péter sándor mobilos skiccek

Nem nagyon aludtam hajnalban de amikor igen egy egyszeru bő olajos pastaval almodtam amiben kis ajokaval fokhagymaval peperoncinoval oreganoval kapri bogyoval a soban eltett felkockazott citromhejjal kezdek hozaadom a lazac konzervet. De most nem tudom a feles olajjal a konzerven mihez kezdek mert finoman atjarja a hal de nem a legjobb minosegu oliva esetleg lecsepegtetem a spagethi fozovizebe vagy felhasznalom? Ha a teszta aldente teszek a vizebol a szoszhoz majd beleszedem csipesszel a tesztat es osszeforgatom. Pecorino vagy parmezan forgaccsal bazsalokom levelekkel talalom

dec.18.

Ragaszkodom a formai kötöttségekhez a borravalóból mindig bort veszek

dec.17.

Egesz kicsi gyerek koromtol fogva utalom a mazsolat. Nem szeretem de azert megeszem. Megeszem es izlik

dec. 10.

Szép Ernő kardján az szerepel
hogy leben und leben lassen

dec. 8.

Lehet szeretnek egy botlatokovet nagyapamnak is. Rengeteg sok van budapesten de csak eggyel tobb is szamit. Nem az ujlipotban nem gazdag zsido kornyeken elt. Tudtommal az illatos ut kornyeken a ken utcaban volt peksege dedapamnak az o apjanak annakidejen. Arrol a kornyekrol hivhattak be munkaszolgalatra nem egyedulikent. A sargarez botlatokore kerulhetne hogy ujkrajnaban karpataljan szokott munkaszolgalatoskent beallt partizannak szabotalt es irtotta a nacikat a haboru utan hazatert es hosszu teljes eletet elt amig meg nem halt. Lehet egy kore fel se ferne mindez csak kettore

nov. 29.

Nem érzek szagokat. Mindig maszk van az orromon ha leveszem feltárul egy  ismeretlen elfeledett újvilág

nov. 25.

Azt mondta reggel a fopenztarosno hogy tegnap elzsidoztam a leszamolast es amikor visszakerdeztem hogy elzsidoztam akkor a szamra mutatott ahol a szamjegyek mind megvoltak csak a harmadik es a masodik tizedes jegyen allo szamokat felcsereltem igy szazharminc forinttal ados maradtam a fopenztarnak amit azon nyomban egyenlitettem es ha tudna ezenkivul mennyire el vagyok zsidozva lehet nagyobb bajom szarmazik az ugybol most ennyivel megusztam

nov. 3.

Megint másik trolibusz sofőr. Kopasz nagydarab szemüveges kissé áldozat daraboló sorozatgyilkos külső tipus. Jó reggelttel köszönök hangosan hogy halható legyen a szövetmaszk alól a plexi védő üveg mögött is és a napokban feltünt hogy mosolyogva visszaköszön a járművel beparkol elém a megállóba mintha várná ezt a kis kora reggeli interakciót. Az emberek szeretik a helyzeteket amikor emberszámba veszik őket. Szivetmelengető

okt. 30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése