2014. szeptember 14., vasárnap

Fűri Mária Ablakok


Ócska program volt, de szórakoztató
Úgy nyíltak egymás után az ablakok
Mint tintapacnikból nőtt furcsa tó
Amit gyerekkéz egymásba folyatott

Úgy nyűgözött le, mint a Notre Dame
Mint a Louvre hirtelen elém nyíló tere
Mint a napfényben megcsillanó Piramis
Mint a Diadalívbe futó Champs-Élysées

Kattintgattam és kitárult egy világ
Váratlan volt az élmény, újszerű
Teremről teremre- rejtett kapukon át
Vezetgetett a szakmai menü

Egy partner cég reklám ajándéka volt
Izgalmas információt nem hordozott
Szívem, mégse gondold, hogy ez hiába volt
Varázslat volt – ami akkor hatott

Néhány év múlva feltettem megint
De süket volt a lemez, nem működött
Megmutattam egy informatikusnak is
Kidobtam, vagy ott van a kacatjaim között

3 megjegyzés:

  1. Tudod, a dokkos szerkikkel ellentétben nekem nagyon tetszik. Ki bánja, ha szóismétlés van, ki bánja ha nem rímel. Ritmusos, dallamos és nekem nagyon " átjött" És nem a szerki a lényeg, hanem az olvasó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy "átjött". Összekapcsolódott bennem egy-két élmény, és az jó, ha az olvasóban is.:) Persze a szerki is olvasó. :) Ha jól emlékszem, DSL bírálta annak idején. Neki is "átjött", a változó rímeléssel volt baja. Az az igazság, bele lehet kötni sok mindenbe ennél a versnél, de nem tudtam volna jobban megcsinálni.

      Törlés